2 uker nedtur, oppfølgt med på tvunget lykke

 

Snakker skyggen sant? 

Jeg har offisielt ikke trent siden 12 januar. I nesten to uker har jeg daffet og slitet med å komme meg ut av sengen. Grunnen til min nedtur er ukjent, men nå orker jeg ikke å føle meg som en bæsj mer. 

Tidligere i dag startet jeg  dagen med å redigere på ADHD-dating intervjuet mitt, 
(det kommer snart ut. Det er et informativt intervju) oppfølgt med 4 timer impro dans. Dans for meg er en lykke pille. I starten er det kanskje tungt, men når jeg har kommet meg over åsen. Da løsner alt. Jeg føler musikk tar over kroppen min og jeg kan slippe meg fri. Jeg kommer aldri til å bli en kjent danser, men en stor del av min identitet er dans. Jeg danser ut min historie. 
Det løfter en tung sky fra skuldrene mine. 

Selv om jeg ikke har en grunn til å føle meg deppa, så er det greit. Det viktigste er å helbrede seg selv. Ikke tillate følelsene til å ta over. Selv synes jeg i sånne nedturer det er vanskelig å huske å spise og rydde. Derfor velger jeg meg en ting ønsker å utføre iløp av dagen. Kun en ting. Da føler jeg meg ikke stresset over alle oppgavene jeg skulle gjort, og da slipper jeg å kjefte på meg selv for å være lat. Jeg løser spise delen ved å kjøpe inn yougherter og pålegg jeg liker. Sunn mat er ikke det jeg tenker mest på. I tillegg har jeg alltid en sjokolade-shaker fra Eqology tilgjengelig. En sunn liten snack. 

I morgen kan jeg igjen finnes på treningsstudioet. 
Skal du trene? Usikker på hva du skal trene? Ta en titt på instagram @Lazygirlaf eller Gina i farta | Facebook på Facebook for artige Hiit kampsport øvelser, tips for korte jenter på gymmen, dans og mye mer moro. 

Er du interessert i en deilige shaker? Kontakt meg så skal jeg guide deg videre.
[email protected]

Smaker som en sjokolade plate! Ut januar for du 3 for 4
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg