audition for Fønix i morgen (mareritt)

De siste 3 døgnene har jeg bråvåknet midt på natta.
Når jeg reiser meg opp fra sengen ser jeg avtrykk fra der jeg lå. Svetten har samlet seg på en spot  og hjertet dundrer så hardt at jeg lurer på om naboen kan høre meg. 

Jeg har laget et nytt konsept for Fønix som jeg skal vise frem Tirsda 19.04.22. Å være instruktør å arbeide med mennesker er noe jeg elsker å gjøre. Med andre ord, i morgen må jeg kjempe mot mine egene nerver for å komme meg igennom timen. Jeg ønsker sterkt denne jobben, og jeg tror jeg får det til. Så lenge tungen holder seg på plass.

Jeg lager en  kampsport inspirert dansetime for cardio og kondisjons trening. Innbikk i hva jeg driver med kommer. Stay tuned. 
Har du lyst å teste ut timen før noen andre?
Send meg en mail på [email protected] for mer info! 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Rødt belte gradering i 2018 (tkw)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg