Dagens outfit (casual/party)

Det begynner å bli varmt og godt ute, og da kan jeg endelig gå med pene klær ute. UTEN ute jakken min. 

Her har jeg på meg en ballett drakt med lange ermer. Det jeg har gjort er å laget et kryss over brystkassen og en knute baki nakken. Veldig enkelt å utføre og den kjedelig drakten har plutserlig blitt et nytt plagg! Dette lille trikset fungerer på alt meg lange armer, og gensere med litt utringning.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Dette outfittet er perfekt før du skal på fest, eller om du bare ønsker å se litt ekstra deilig ut.

For deg som ønsker å se outfittet i aksjon, gå på @lazygirlaf på tiktok og sjekk ut den nye freestyle videoen min. 

Instagram: @Lazygirlaf

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Jeg vil også minne deg på å kanskje bruke nippel covers hvis du har et stort frontparti. Beveger du deg mye er det lett for tvillingene å stikke av! 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg