Det er litt skremmende

God morgen alle sammen!
Nå er jeg på tur i Oslo for å møte nye potensielle klienter! Personlig synes jeg det er veldig skummelt å dra alene, spesielt som kvinne. Hvis jeg skal la frykten styre meg hadde det ikke vært noe poeng i å leve. Den følelsen kan jeg ikke være alene om?

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Min første morgen i Oslo går strålende! Været kunne vært bedre, men starter jeg å klage biter karma meg i ræva tror jeg.
Gårsdagens plan bestod av å komme seg nedover og deretter holde en 2t kursing. Vi startet ikke kursingen før nærmere 20.00 så senga skrek på meg når jeg var ferdig med undervisningen. Dagens plan består av trening og avslapning på morning før det braker løs!

Visste du at du kan leie meg inn?
Nå har jeg vært i samtale med ei fra Oslo som ønsker å gi sin venninne en morsom bursdagsgave. Hun ønsker å leie meg inn for en kveld for å holde kurs i twerking og sensuelle bevegelser!
Ikke nok med det. Etter møtet med denne klienter er jeg så heldig at jeg skal videre på en 4t kursing!

Jeg er ei som elsker å være opptatt, så denne hektiske planen passer meg ypperlig. I tillegg har jeg funnet rom til å møte venner. Jeg gleder meg som et egg for dagen. I morgen blir det noen enkle planer før hjemturen kaller, siden jeg på komme meg på nattskift.
Søndag derimot.
Da er det helg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg