Dobbel trøbbel – Dobbel vinnersjanse!

Liker du å kose deg med en kalender fra 01-24 desember?
Da har jeg gode nyheter til deg!

I år skal jeg ikke bare ha 1, men hele 2 kalendere og håper på å se din deltagelse.

Info om kalender 1:
Jeg har pratet med små businesseiere i nærheten og langt unna om de ønsker å gjøre noe sammen med meg.
I denne kalenderen vil du bli kjent med små bedrifter og vi oppfordrer deg til å svinge innom oss å ta en titt da vi har luker som: Treningstips, strikket leketøy, heksekunst og mye annet.

 

Info om kalender 2:
Forever Living gruppen jeg er med elsker å gjøre ting ut av oss når vi har anledning. I år ønsker vi igjen å holde en julekalender med konkurranser og info luker om produktene. Selvfølgelig blir det tilbud ute å går!

For å få med deg en av disse kalenderne: TRYKK HER  og følg meg. Det er ikke mange dager til vi starter.

 

 

insta: lazygirlaf

mail: [email protected]

Kan være et bilde av 1 person, danser og praktiserer yoga

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg