Er du danser og 18+?(workshop)

Er du 18+ og klar for å føle deg sexy, men sårbar. Jeg har koreografert en enkel dans som jeg ønsker å lære bort. Derfor ønsker jeg å holde workshop i januar. 
Er du interessert i tilbudet? Les videre!

 https://www.instagram.com/tv/CXvribzoaZz/?utm_source=ig_web_copy_link
Link til teaser av koreografi. 

For meg handler alt om å akseptere seg selv, og jobbe med seg selv. Derfor koreografere jeg enkle rutiner som handler mer om holdning og uttrykkelse enn fancy triks og høye spark. 

Informasjon om workshop
Undervisning vil skje via skype eller zoom. 

Workshopen handler om å føle seg sexy i egen hud. Vi kommer til å gå igjennom fysiske og psykiske oppgaver for selvfølelsen vår. Vi kommer også til å gå igjennom isolasjoner og twerke teknikk før vi slår oss løs med koreografering på slutten. 

Ta med deg en venn og meld deg på om det vekket noen tanker hos deg. 

Informasjon
Kursdato: settes i starten av Januar. (Nærmere mail kommer til den det gjelder)
Pris: 250.- med depositum på 150.- 
Ved feil av oppmøte uten forvarsel vil ikke depositum være mulig å få tilbake.
Antall plasser tilgjengelig: 5
Tid: 3t 

Påmelding skjer via: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg