Et innblikk i virkeligheten

Hva er perfekt egentlig? 

Lokk øynene i 10 sekunder og tenk: hva er du takknemlig for? 
Jeg er takknemlig for kroppen min. Jeg har revet av korsbåndet& menisken min, men det stopper meg ikke for å oppnå det jeg ønsker å oppnå. Vi har alle forskjellige ting å være takknemlige for, men jeg ønsker å ta opp temaet “kroppen”.

Hvorfor er kroppen senter av oppmerksomhet til en vær tid? Inntrykk er rundt oss til en vær tid, og derfor vil jeg vise deg at du kan være fornøyd med deg selv. Selv om kroppen din ikke ser ut som en modell.

Jeg vil si jeg er godt trent, og jeg trener mye. Jeg passer også på hva jeg spiser, men jeg er ikke redd for å kose. Jeg er 1,55m og veier 65 kg akkurat nå. I følge statistikken er jeg overvektig, men jeg har ikke vært lykkeligere. Det viktigste er ikke utsende, men hvordan du føler deg.

Helse over tall.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg