Gammel dansevideo (2016)

Jeg har alltid elsket å dans, selv om jeg ikke er den sterkeste stjernen der oppe. 
Dans er kreativt, inspirerende og du åpen for tolking. Jeg elsker å danse med en historie i hode. Min historie og din historie kan være to veldig forskjellige ting.

Da jeg gikk i 10 klasse på ungdomskolen lagde jeg min første ekte koreografi. 
Jeg har alltid danset i kjelleren. Alene, men her tok jeg mine føtter ut fra mørket. For første gang. Min historie omhandler min mor. Dessverre møtte hun aldri opp på avsluttningen for å lage sin egen tolkning.

Hvordan tolker du koreografien? 

Jeg har kommet en lang vei siden denne videoen, og akter å gjøre med. 
Vil du følge meg på min ferd? 
Insta: Lazygirlaf
Facebook: Gina i farta
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg