Heels chair Choreograpy&+pole dance (18+)

Jeg må bare understreke at jeg føler meg mørbanket. 
Søndag 20.02.22 ble jeg med på en workshop jeg seint vil glemme.
 (video neders)

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Josh Taylor
 

Josh Taylor har lært meg akrobatikk, selvsikkerher og sensuellitet på max 1t.
Selve workshoppen var fantastisk, men jeg har revet av korsbåndet og menisken. Noe som gjør at jeg dropper skoene, men jeg synes det ble bra uannsett. 

Liker du å danse sensuelt og ønsker du å kunne forføre hvem som helst? Jeg lærer bort enkle koreografier der vi arbeider meg å legge inn sjelen vår når vi danser.

En bevegelse kan bli gort på mange måter.  La meg hjelpe deg å finne din stil.

Sted: Polefitnesshamar
Psst, jeg har kun besøkt de 2 ganger. Denne workshoppen og drop in på lyrics spinning kurs. Lyst til å se meg kaste meg rundt på stangen? 
trykk her

Lyst til å komme i kontakt med meg? 
Mail: [email protected]
Tiktok/ Instagram: Lazygirlaf

Josh

Instagram:  Soul.Is.Gold
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg