Forstuet fot og anfall

  1. mai 

    Som noen av dere har fått med dere har jeg tatt på meg oppdraget med å få en helt vanlig person, med stressende hverdag i form. Dessverre gikk ikke ting som planlagt i Mai.
     

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Styrketrening

Forstuet fot og anfall
Siste helgen i Apil klarte jeg å forstue foten min. Beinet hovnet opp å ble på størelsen med leggen min. Hevelsen har gått krafitg ned, men jeg er kraftig redusert. Jeg har startet med rolig opptrening som innebærer styrke, balangse og mobilitet i leggen,kneet og ankelen. 
Opptreningsplan med elementer fra ballet kommer fortløpende! 
Få med deg videoene ved å følge meg på facebook eller instagram! 

Prøvekaninen min, Emilie har vært fantastisk fink og engasjert. Fram til hun møtte veggen. Grunnen til at jeg valgte Emilie var fordi hun hadde en hektisk timeplan, men hun er du dårig til å å i seg nok mat og i tillegg har 100 arbeidsplasser. Da kan problemene komme på rekke og rad. Anfall har vært på menyen. Vi skal se nærmere på dieten hennes og prøve å gjøre noen små justeringer til vår nye plan.

Progress i Mai
Selv om jeg har gått på krykker i Mai har jeg holdt noen timer som normalt. Dessverre skulle jeg ta Emilie med på toppturer, hinderløyper og andre artige aktiviteter. Det har vi ikke fått gjort. På grunn av mangelfull oppfølging har vi bestemt sammen: vi starter på nytt! 

Vi har resultater fra cooprs test nr 1 og skal kjøre en ny en i Juni. Da ser vi resultatene fra treningen i Mai. 

facebook: ? trykk her -Gina i farta 
Instagram: Lazygirlaf

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Coopers test 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg