Innblikk i modell oppdrag!

Her kommer et lite innblikk i et modelloppdrag som ble utført i slutten av Mai for undertøysbutikken Aller Innerst.

Aller innerst kan du finne i hjertet i Brumunddal sentrum og anbefales sterkt om du behøver noe lekkert under klærne.

Psst, jeg har gått for aller innerst siden jeg var 16 år gammel og vil bare si at de har størrelsen til en hver fasong. Jeg har et frontparti som har gjort det vanskelig å finne undertøy som sitter godt, og får meg til å se flott ut også. Jeg har alltid måtte velge mellom de to føler jeg

MYE av det jeg eier er fra dem og hvis du bor i Innlandet anbefaler jeg sterkt å svinge innom.

Kjøper du noe fint derfra må du gjerne tagge meg på Insta så jeg får se!
Lazygirlaf

Kan være et bilde av 4 personer FB side aller innest: Trykk her 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Kan være et bilde av 1 person, fletter og hatt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg