Jeg gir bort en vegansk ansiktsrens

VINN EN VEGANSK ANSIKTSRENS TIL DEG SELV !
Julen nærmer seg med stormskritt og derfor ønsker jeg å gi bort en gave til en av mine heldige følgere ❤
Aloe Gel cleanser er en skånsom ansiktsrens som har blitt en av de produktene jeg bruker mest ❤

Psst!
Visste du at du kan bruke dette produktet som sminke fjerner?

Dette produktet har pleiende ingredienser som tilfører fukt ved bruk istedenfor å stjele den.
Jeg pleier ofte å få komplimenter at jeg har fin hud og myk hud.
Det er fordi jeg bruker denne skånsomme ansiktsrensen 2 ganger i uka ❤
Kan være et bilde av 1 person og tekst

LES REGLENE for deltagelse!

1) Du MÅ følge meg på instagram!
LAZYGIRLAF 

2) Lik innlegget og legg igjen en jule-emoji

Har du lyst på ekstra vinnersjanse?
Del innlegget for 1 ekstralodd ❤
Ops

Denne konkurransen blir PARRALELT holdt på instagram og 1 vinner blir trukket 15.11.23
Denne konkurransen er ikke sponset av Facebook eller Instagram ❤

@alle

Karen M. Kallestad og jeg har også laget en liten video om Sonja settet der Gel cleanseren er fra.
Sjekk gjerne ut videoen her for mer info eller titt på nettbutikken min ❤

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=w5UKRheHIOk
Nettbutikken: https://460000802247.fbo.foreverliving.com

NB: Vinneren står for frakt ❤

Kan være et bilde av hårprodukt og tekst som sier 'FOREVER Sonya cleanser refreshing gel 118 1 Sonya" cleanser refreshing gel 18ml I FOREVE E FOREVER™'

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg