“kan du hjelpe meg å reduserer kviser/arr?”

Den 17.10.22 skal jeg sende inn en bestilling til Forever Living, og i forbindelse med det fikk jeg en snapchat fra ei som lurte på om jeg hadde noe for å redusere kviser/arr.

Kviser kommer av uren hud, eller uren kosthold. (finnes flere alternativer!)  Derfor er det viktig å ta vare på huden både morning og kveld.
Jeg har ikke et ja nei svar, men jeg har lånt kunden mine privat produkter for testing. Dette er produktene hun skal se nærmere på:
Sonja face Cleanser
Aloe propolis
Aloe gelly og
Aloe scrub

Oppdatering kommer!
Få med deg opdpatering ved å følge: Forever Aloe med Gina | Facebook

Se kildebildet
Sonja cleanser
Se kildebildet
Deilig ansikts scrub

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg