Max uflaks edru

Siden 2020 og pandemiens oppstart har jeg fulgt reglene nøye. I tillegg holdt jeg meg mye hjemme. Grunnen til det er enkel: jeg arbeider tett med mennesker og i tillegg er mange i min familie syke/eldre. Derfor var jeg i veldig godt humør når mine kollegaer inviterte meg ut på byen i helgen. Dessverre gikk det ikke helt som planlagt.

Legene tror jeg var full og tror ikke på meg når jeg sier jeg hadde rukket å få i meg en øl bare. Jeg er under utredning for ADHD og energi nivået mitt gjør at jeg er utadvendt selv uten hjelp av alkohol, men dessverre var energien min over alt. 

Jeg drev å danset med noen jenter jeg ikke kjente, når vi plutselig begynte med dansekonkurranse. Min go to move er fortnight bevegelsene. (Ja jeg er litt teit)
Bevegelsen der jeg hopper på en fot i takt med musikken og sparker med det andre gjorde at jeg klarte å vrikke foten. Jeg hadde på meg veldig stive sko og hoppet veldig energisk rundt. 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Hadde jeg rukket å drikke mer hadde det kanskje ikke gjort så vondt. 
Jeg har noen oppgaver som skal fullføres selv om jeg er skadet! F.eks: jeg rakk å koreografere bryllupsvals ferdig. Dermed skal jeg ha time med parret via web. I tillegg driver jeg med PT trening med Emilie som skal vare i 2mnd sammenhengende. Det blir en liten brems i det siden vi skal ha hinderløyper og fjellturer, men det blir ikke en stop! Jeg skal rulle rundt i rullestolen min, og holde nettundervisning! Så hvis du ønsker danseoppstarts hjelp eller lett trening så er jeg fortsatt tilgjengelig! 

Mail: [email protected]
Instagram: Lazygirlaf

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg