Kunne du tenkt deg å vært med på reklame film?

I April har jeg mange prosjekter jeg ønsker å oppnå. Et av de er  å spille inn en kort dansereklame film og spille inn workshoppen. Jeg deler informasjonen i 2.

Info om workshop innspilling
I mars er planen å holde en hiphop inspirert workshop og det er ikke for seint å melde seg på. I April er planen å spille inn koreografien, og alle som ønsker å være med på det er velkommen

Informasjon om reklame film
Hovedsakelig har jeg alle jeg trenger, men det er ikke for seint å bli med. 
I reklamefilmen er tanken å vise frem de forskjellige dansestilene jeg kan. I tillegg trenger jeg elever som kan være med på impro klipp. 

Å være med på filmingen er gratis!  
Still meg gjerne spørsmål via: [email protected]

 

I wanna dance
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg