Lyst til å spare penger?

Reklame | Gina Haugen/Forever

Hver uke bruker vi en rekke forskjellige rengjøringsmidler.
Ville det ikke være bra om vi i stedet kunne bruke ett og samme produkt til klesvask, oppvask, gulv, ja til og med til baderommet?

Her om dagen ankom en ny pakke til meg, og et produkt jeg vil se nærmere på er MPD.
Mine kolleager sine kundegrupper har snakket varmt om dette produktet lenge og jeg gleder meg til å dele egene erfaringer med dere.

En kollega av meg bruker denne såpen til å vaske bilen sin.
Ei annen ei bruker den som tøymykner.

Verdi: 352.-
Pris kun i dag:325.-

For mer info ta kontakt: HER eller send meg en mail på [email protected]

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg