Motivasjon

Hva får deg opp om morning?
I dag sto jeg opp med lav energi, dårlig humør og rett å slett dårlig holdning.
Selv om jeg ikke hadde lyst tvang jeg meg selv igjennom en treningsøkt. Etter treningsøkten tok jeg en spa dag for meg selv, og humøret har snudd!
Lyst på en deilig spa dag, sjekk ut Forever Aloe med Gina
Ting du gjør har utfall på hvordan du føler deg!Kan være et bilde av 1 person, står og tekst
Hvis du sliter med motivasjonen din prøv disse tipsene:
1) Finn en hobby du liker som du kan utføre når du ikke føler deg topp. (tegne, trening, gaming etc)
2) Sett deg et hovedmål og del mål.
Ofte mister vi motivasjonen fordi vi ikke har et mål. Prøv å sett deg selv et mål. Flott, hva må du gjøre får nå målet?
3) Sett av tid!
Å finne unnskyldninger er enkelt. Har du en hektisk hverdag? Sett på en alarm/bestem deg for et tidspunkt du skal bruke tid på deg selv.
4) Spør om hjelp.
Det er ikke flaut å spørre om hjelp, om du trenger det.
Har du lyst å starte å trene, men du vet ikke hvor du skal starte? Spør en venn om å trene med deg i starten. Ansett en veileder, eller se på youtube!
I dag brukte jeg denne treningsvideoen som oppvarming: https://www.youtube.com/watch?v=-fLelCTwWVw…
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg