“Hadde jeg ikke vist det er en shake hadde jeg trodd det var sjokolademelk”

(samme kunde nedest på sia)

Nå har den deilige shakeren fra Eqology slått til igjen. 
Jeg har brukt min tid for å kjøre rundt med smakstester til interesserte, og jøsses fikk jeg svar.

For å summere opp hva folk sa var den deilige smaken det de understrekte sterkest. 
Selv elsker jeg begge shakene, men her er flere sine meninger:

Personlig tror jeg du vil elske disse shakene og derfor gir jeg deg tilbudet om å få pengene tilbake hvis du er misfornøyd.

Send meg en mail for bestilling
[email protected]

Tilbakemelding fra fornøyd kunde
Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Fornøyd kunde som har sendt meg bilde av pakken sin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg