Når en hund og katt møtes

I dag har jeg hatt en strålende dag!

En ting jeg hater er å gå tur. Grunnen til det er stramme sener i leggene som gjør at jeg får fort vondt. Sko/terreng har mye å si, men smertene dukker alltid opp. Selv om jeg ikke er en person som liker å gå, betyr ikke det at jeg ikke burde gå. Med riktig motivasjon kan turen bli meget bra. Som oftest er Moa (katten) min tur venn, men i dag ble vi flere.

Live og jeg bestemte oss for å gå med hundene hennes i dag, og da fikk vi overraskelses besøk!
Moa holdt god avstand, men det var ikke snakk om at hun skulle eksluderes.

Med godbiter og godavstand ble Moa tøffere og tøffere! Hun kom nesten helt bortom for å si hei!

Hvis du er som meg å sliter med vondter er oppvarming av musklene noe vi burde se nærmere på. Selv har jeg skruer i kneet, og jeg driver med opptrening av ankel etter en kraftig forstuelse. Derfor bruker jeg Aloe heat lotion for å varme opp skadene mine/musklaturen før jeg går i gang.
Denne varmekremen funker også på nerveskader, og personer med fibromyalgi har gitt denne varmekremen mye ros. Hvis du ikke tror meg, test ut tuben selv i 90 dager.
For mer info: [email protected] eller besøk FB gruppen min

 

Forresten vil jeg også skyte inn: i går kveld fikk jeg 100 følgere på Gina i farta siden min. Der poster jeg trening og hva jeg driver med. Følg meg gjerne  der om trening er noe du er intressert i.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg