Outfit review (under 200.- Baddie for sommeren)

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Not sponsed, honest riview

 

Lyst på et outfit for under 200 som kommer til å snu hoder?
Jeg har Str M, men jeg viste på forhånd at toppen kommer til å bli et problem. Flaks for meg er jeg kreativ og bestemte meg for å testet ut toppem å forskjellige måter. Dere med J cup + har muigheten til å bruke dette outfittet også!
Personlig kan jeg anbefale nippel covers hvis du er ukorfotabel med å gå rundt unten BH.

Buksene har en strikk i livet som gjør de holder seg der de skal. Jeg er ikke høyere enn 155cm og det gjør at buksene blir litt lange, og da er det dumt det er ballong bein. Stoffet pustende og deilig å ha på seg så dette anktrekker kommer til å bli mye brukt på varme dager. 
Det er også 3 farger å velge mellom, og fargene er til å dø for. Elsker dette settet! 
Gir Outfittet 8/10. 

Psst, de har klarna!

https://www.motehus.no/search.php?keyword=sara&utm_source=facebook_ads&utm_medium=Facebook_Right_Column&utm_campaign=Kosesett%20-%20299%2C-&fbclid=IwAR3NxB7zCUZjfAAEQRbvpq79Pq48QLOFImE94T0u5wa9JU4XuEVAAXee5Hg
 
 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Uredigert for å vise helhet
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg