Over 4k! gave til deg

Nå har jeg nådd en liten perle i min bedrift! I helgen har jeg omsatt produkter for mer enn 4k. For mange er ikke 4000.- en høy sum, men jeg startet bedriften i år. Jeg har kjempet min vei igjennom hat og nederlag fra  de rundt meg og nå begynner ting å ta av for meg.  Jeg er så glad at jeg vet ikke hva jeg skal si.
Det at kundene kommer tilbake for å kjøpe mer er det som virklig gjør meg glad. Jeg elsker flere av produktene Forever har produsert, og jeg har hjulpet mange med å finne sin favoritt også.

Derfor ønsker jeg å holde en Giveaway som en stor takk for alt som har skjedd de siste mnd.
For mer info følg meg gjerne på facebook. 
Giveaway blir lagt ut i nærmeste framtid SÅ FØLG MED

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg