“Tjener du egentlig noe på det?”

For dere som ikke kjenner meg:
jeg kurser i forskjellige dansesjangre, tilbyr treningsveiledning og i tillegg selger jeg Aloe vera baserte produkter.
Bl.a. hud, hår, kosttilskudd har jeg å velge mellom.

De siste ukene har jeg møtt mange bekjente fra tidligere epoker i livet mitt, og en felles faktor for alle jeg møtt på er deres nysgjerrighet rundt bedriten min/ sosiale medier arbeide mitt.
Flere av dere som ser meg poste på facebook/instagram lurer kanskje på dette?

Selv om jeg ikke har 100k følgere og masse likes på innleggene mine, så har jeg en inntekt!
Som jeg svarer til andre, jeg er langt fra rik, men jeg tjener så jeg har ekstra lommepenger i mnd!
Disse lommepengene blir som oftest spart, og det er aldri det samme per mnd. En mnd kan jeg tjene opptil 3-4k og dårlige måneder kan jeg tjene 500-1k. Å drive en liten bedrift betyr ikke stødig økonomi. Å drive med bedriften min sånn jeg gjør noe gir meg en form for glede. Jeg vil stå opp, jeg vil bruke tiden min på spesifikke oppgaver. Noen synes kanskje det er teit, og andre synes det er kult. Det fine er at hva jeg gjør med min tid, ikke påvirker deg.

Smil til verden, og verden smiler til deg!

Akkurat nå er aloe Lip i fokus i gruppa mi!
For mer info:
Forever Aloe med Gina | Facebook
Mange lypsyler er vannbaserte og tørker inn leppene! Velg kvalitet for deg selv.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg