Trenings journal dag 1

I disse journal innleggene får du innblikk av treningsreisen til Emilie. I tillegg skrive hun sin egen dagbok parallelt for at vi skal se psykisk prestasjone/framgang

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Oppvarming ! 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Emiie strekker ut

Testen til Emilie 
10 min oppvarming 
Hvor mange meter klarer du å løpe på 12min? (1300m)
Pause
Plankehold (23 sec)
Holde armer ut til sia ( 1min 31 sec)
Pushups 10
10min nedtrapping og strekking. 

Emilie var meget fokusert under flere av øvelsene og så ut som hun var innstil på å utflre oppgaven så godt hun kunne. Jeg er fornøyd med prestasjonene selv om vi skal forbedre resultatene! 
 

Emilie sine notes etter timen

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Emilie har fått med smaksprøve fra EQ shake som jeg bruker. Har du lyst å test smake?

Ønsker du treningsveiledning, eller har du spørsmål? 
Send meg en mail på [email protected]
Eller kontakt meg på @Lazygirlaf (Tiktok & IG ) 
Facebook: Gina i farta.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg