Trenings journal og drømmer

Prøvekanin for projektet mitt er valgt- Emilie

Projektbeskrivelse
Jeg ønsket en person som har mye å foreta seg får å bevise at hvis du virklig vil en ting, så klarer du det. Vedkommende har erfaring fra trening, og sterke meninger på hva hun vil og ikke vil gjøre.
Emilie var i en bilulykke i fjor og trenger hjelp til å styrke ryggen sin. Hun og typen har laget treningsstudio i kjelleren som gjør at jeg kan lage en ekstra plan for ryggen hennes. Disse ryggøvelsene er privat plan, men vi har sammen laget en plan der øvelser som: hinderløype, fjellturer, lekeplass trening og mye annet.

Emilie sine mål: gå ned i vekt, få bedre kondisjon og bedre livskvalitet.
Privat plan: styrke ryggen.
Vi starter offiselt med trening i Mai, fordi Emilie skal til spania i påsken. Følg gjerne med for progressjonen hennes. Før og etter bilder kommer. I tillegg har Emilie fått en oppgave av meg: trenings journal. 
I journalen skal hun skrive om sine tanker etter en økt. Hvorfor skal hun bruke tid på dette? Fordi da kan jeg, hun og dere se psykisk forandring og ikke bare fysisk. I tilegg får Emilie en mat-anbefalings plan av meg. Hun har utrykket hun trenger hjelp med insperasjon for å spise variert. 

Er du intressert i en annderledes treningsveileder?
Jeg hater å jogge, så det er en ting jeg ikke tvinger meg selv igjennom. Hvorfor skal vi tvinge oss til å gjøre ting vi ikke liker? Kondisjon kan bli trent på mange morsomme måter. Trening skal være gøy. 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.
Jeg har ingen bilder av Emilie, så her er av hunden hennes og meg <3 

Send meg mail på: [email protected] for mer info. 
Dans
utretrening
styrke
hjemmtrening med og uten utstyr. 
Det er så mye å velge mellom! 
Hvordan vil du trene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg