Tricep workout-sterk på 1-2-3. (åpent nivå)

Det er to måter å trene vekter på. 
Styrke og volum. 

I videoen under ser dere hvordan jeg liker å trene for å bli sterkere. I tillegg er tricep en muskelgruppe jeg er forferdelig dårlig til å vedlikeholde. Derfor kjører jeg 100% når jeg først trener! 
 

I denne økten for dere et innblikk i hvordan jeg trener tricep for å bli sterkere.
Oppvarming 
En arms roing 2kg til 7 kg 10×3 og 5×3
Full motion dips + omvendt plankehold Her kjører jeg dips rolig, kontrollert og fullfører hele bevegelsen. Når jeg kommer på toppen skyter jeg bekkenet opp for å komme meg til motsatt planke. Holder noen få sekunder. I denne øvelsen bruker jeg ikke vekter.
 8×3 reps. 
Tbh husker jeg ikke det norske ordet for det, men tricep extension sittende. 
5kg til 7kg 10×3 og 5×3 
tricep extension liggende 5kg til 25 kg. 10×3 og 3×3
 tricep extension with rope 2kg til 27kg 10×3 og 5×2 
Stretching
Mange glemmer å strekke ut etter å ha løftet vekter. Det medfører at muskulaturen blir strammere. 5min med strekking har du tid til!

 

Disse øvelsene er geniale for alle nivåer. Er du sterkere enn meg? Øk vektene og modifiser øvelsen!
Trenger du enklere øvelser? 
Gå ned på reps og sett! 
Alt kan modifseres! 

Trenger du hjelp?
Kontakt meg på: 
[email protected]
Instagram: Lazygirlaf
facebook: Gina i farta
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg