Drømmekroppen er en myte

Kom å tren med meg – kom  å ha det gøy med meg

Denne rutinen er perfekt for deg som ønsker booty pop samtidig som en quads blir destruert.

For mer info om øvelsene, se nederst i innlegg.

 

 

Here you get an insight into how I like to workout. Tighten up that butt, while we focus on the quads.

Warm up

1) Donkey kicks (1min each leg x 3) (6 rounds total)

2) Plank to asian squat (10-20 sec plank each hour. Normally I do around 1.30 min total Want it: extra difficult? Do a whole squat then plank. This is nice for the mobility in the hips and strengthening of the core.

3) Jumping Squat (small and big stand) 1 min x 3

WARM UP OVER now do: 50-100 reps each exercise

Squat with steps Backward lunges Squat with focus on quads

Any energi left? Tought so.

 

 

Sliter du med å bli stiv og støl?
Test ut Aloe Cooling lotion før trening neste gang!

Selv har jeg skruer i kneet og uten litt hjelp så hadde jeg ikke kommet meg opp trappen.

Send mail til: [email protected] for spørsmål!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg